Vitézy szerint retró pótlóbuszokat vetett be a MÁV a vonatok helyett, a vasúttársaság tagad
A MÁV szerint az utasok választhattak, hogy a korszerű, klimatizált pótlóbuszokra szállnak fel, vagy a nosztalgia-Ikarusokra.
A MÁV szerint az utasok választhattak, hogy a korszerű, klimatizált pótlóbuszokra szállnak fel, vagy a nosztalgia-Ikarusokra.
Vitézy Dávid szerint Lázár János volt az, aki leállíttatta az érintett szakasz felújítását.
A 19-20 órás zárási időpontok sokaknak koraiak voltak.
A fővárosi képviselő szerint több százezer embert sértett meg a Fidesz budapesti frakcióvezetője.
Budapesti politikusok nyilatkozatai a határozatképtelenné tett Fővárosi Közgyűlés mai üléséről.
A jegyárbevételek 1,15 százalékát költötték június eleje óta kártalanításra a miniszter szerint, aki úgy véli, mindegy, hogy nyilvános-e a késő vonatok adatbázisa. Utóbbi miatt Lázár Jánossal megint összekülönbözött Vitézy Dávid.
Az oldal a MÁV térképes adatbázisának adatait jeleníti meg. A készítői nem állnak kapcsolatban a vasúttársasággal.
Vitézy Dávid szerint Lázár János utasítására tüntették el a Vonatinfót, az EMMA nevű utazástervező pedig teljesen használhatatlan. A MÁV szerint az EMMA alapján felépülő új térképes adatbázisról minden könnyen és gyorsan megtudható.
Az elmúlt hetek vasúti összeomlásai miatt a közlekedési miniszter utasítást adott a MÁV-nak, hogy az applikációból és a netről is tüntessék el az évek óta működő térképes vonatkövető rendszert – állítja a fővárosi képviselő.
Június utolsó hetében új forgalmi rend lép életbe Belső-Erzsébetvárosban.
A vasúttársaság hivatalos közlése szerint az oldal bizonytalan ideig fejlesztés alatt áll – írja Vitézy Dávid.
Az első nyári hétvégén letérdelt a MÁV, a főváros pedig kis híján csődbe rohant. A két helyzetben közös, hogy még egyiket sem sikerült megoldani. A kormánynak mindenesetre nem érdeke csődbe vinni Budapestet – mondta Vitézy Dávid, akivel Kacskovics Mihály Béla beszélgetett a HVG közéleti podcastjában.
Magyar szerint még Észak-Koreában sincs olyan hazugságkampány, mint amit Lázár csinál a MÁV-nak.
A fővárosi képviselő korábban arról posztolt, a vállalat Lázár János utasítására trükközik a sokat késő vonatokkal.
A nagyot késő vonatok új vonatszámot kapnak, így nem látszanak a rendszerben.
Minden nap összesen ezernél több kamera figyeli BKK-járművekről a forgalmat, így látszólag könnyen felelősségre lehetne vonni a tömegközlekedést akadályozó, szabálytalankodó autósokat. A főváros automatizálná is a levideózott szabálysértők bírságolását, de a Belügyminisztérium szerint erre nincs jogi lehetőség. Miért nem alkalmazható ilyen esetekben az, ami a gyorshajtóknál már ma is működik? És mit tesz a BKK és a rendőrség ehelyett?
Nagy Bálint szerint az elmúlt 30 év legpechesebb napja volt a szombati, Vitézy Dávid szerint az nem pech, hanem lehetőség, ha mindenki vonatozni akar.
„Ez az igazi kuriózum, az egy nap késéssel érkező pótlóbusz” – kommentálta Vitézy Dávid azt, ahogyan Lázár János reagált a MÁV szombati összeomlására. Vitézy szerint Lázár „a rendszerváltás óta eltelt évtizedek legkudarcosabb közlekedési minisztere”.
Elvitelre – a podcast, amelyben a hét legjobb HVG hetilapos és hvg360-as anyagaiból válogatunk. Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: igazi kuruc.infós tempó és budapestiek a szakadéknál.
Vitézy Dávid szerint a Lázár János által bejelentett 10 pontos közlekedési reform az első nyári hétvégén megbukott.